همراه اخر***




























هم سلولی...



مشترک گرامی

.

.

تاریخ   ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد

.

.

.

همراه اخر***



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:16---6 ارديبهشت 1393
جالب بود

peyman
ساعت0:06---5 ارديبهشت 1393
رنگت سپید است و
رنگ من ســـــــــیاه
اخر من :

خاکستری را دوست ندارم...

خاکستری نه سفید است،نه سیاه

تابع باد است!

در بوم خاکستری هرکسی میتواند با هر رنگی نقشی بکشد.

خاکستری رنگ تردید است،

یکی به نعل زدن و

یکی به میخ کوفتن

خاکستری نه پاکی سفید را دارد

و نه اصالت سیاه را...!


peyman
ساعت2:32---4 ارديبهشت 1393
به گل گفتم عشق چیست؟

گفت از من خوشبوتر ...

به پروانه گفتم عشق چیست؟

گفت از من زیبا تر....

به شمع گفتم عشق چیست؟

گفت از من سوزنده تر...

به عشق گفتم آخر تو چیستی؟

گفت نگاهی بیش نیستم.....

سلام داداش عزیزم شرمندم به خدا دیشبم تو چت گفتید سرنمیزنید نشناختمتون داداش شرمندم به خدا که خیلی دیر بهتون سر زدم ببخشید عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + چهار شنبه 28 شهريور 1393 / 20:26 /
- Online Support by www.1abzar.com --->